خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 08:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
امامی تشریح کرد:

احداث تعدادی مدرسه برای رفع بحران کمبود فضای آموزشی در گلبهار

نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس، ضمن تشریح وضعیت حوزه آموزش این منطقه از پیگیری‌های صورت گرفته برای احداث تعدادی مدرسه توسط شرکت عمران در گلبهار خبر داد که در تلاش است این مدارس تا اول مهر افتتاح شوند.

حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان بخشی از اقداماتی که در جهت بهبود وضعیت حوزه آموزش حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: ما در هفته‌های گذشته از وضعیت مدارس حوزه انتخابیه بازدیدی به عمل آوردیم و با مدیران حوزه آموزش و پرورش نیز جلساتی به منظور بررسی وضعیت حوزه آموزش این منطقه برگزار کردیم چرا که در برخی مناطق همچون گلبهار با بحران کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

نماینده مردم طرقبه، شاندیز، چناران و گلبهار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به اینکه گلبهار جمعیت روزافزونی دارد و سرریز جمعیت مشهد نیز در آنجا مستقر شده‌اند، نیاز است بسترسازی لازم در آن برای حوزه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقداماتی که برای رفع نیاز به فضای آموزشی در گلبهار انجام داده است، یادآور شد: ما در این زمینه با شرکت عمران صحبت کردیم وآن را پای کار آوردیم کمااینکه هم‌اکنون در حال ساخت تعدادی مدرسه در این منطقه هستند و همچنان پیگیر این موضوع هستیم که این مدارس تا اول مهرماه افتتاح شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383409
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار